Родина – це поєднання сім’ї та школи.
Це спільна робота учителів, батьків, дітей, що зайняті різноманітними формами діяльності та спілкування...
Батьки мого класу - учасники навчально - виховного процесу.
Впевнена, що творча співпраця батьків, дітей та вчителів позитивно впливає на формування класного колективу, виховання в учнів людяності, поваги до старших, доброзичливого ставлення до товаришів.
Батьківський комітет – це об’єднання батьків, діяльність яких спрямована на всебічне сприяння у роботі , які працюють із класом, класному керівникові, співпрацю родини та школи на користь учнів класу.
Батьківський комітет класу зобов’язаний:
• Допомагати класному керівникові в налагодженні контакту з колективом батьків;
• Залучати батьків до спільної діяльності з дітьми;
• Впливати на формування культури батьківського спілкування;
• За необхідності бути посередником між родиною, школою, громадськими організаціями;
• Стимулювати ініціативність і відповідальність у вихованні підростаючого покоління;
• Висувати пропозиції щодо поліпшення освітньо-виховного процесу в школі;
• Дотримуватися етичних норм у спілкуванні з педагогами, учнями та батьками школярів.
Шановні батьки, ні школа без сім’ї, ні сім’я без школи не можуть самостійно впоратись з найтоншими, найскладнішими завданнями становлення людини. Тому маємо працювати разом, разом – ми сила!
У класному колективі створений потужний батьківський комітет.Батьківський комітет – це об’єднання батьків, діяльність яких спрямована на всебічне сприяння у роботі , які працюють із класом, класному керівникові, співпрацю родини та школи на користь учнів класу.
Батьківський комітет класу зобов’язаний:
• Допомагати класному керівникові в налагодженні контакту з колективом батьків;
• Залучати батьків до спільної діяльності з дітьми;
• Впливати на формування культури батьківського спілкування;
• За необхідності бути посередником між родиною, школою, громадськими організаціями;
• Стимулювати ініціативність і відповідальність у вихованні підростаючого покоління;
• Висувати пропозиції щодо поліпшення освітньо-виховного процесу в школі;
• Дотримуватися етичних норм у спілкуванні з педагогами, учнями та батьками школярів.
Батьківських комітет має право:
• Брати активну участь в організації освітньо-виховного процесу класу;допомагати класному керівникові та школі в придбанні підручників і посібників;
• Разом з класним керівником відвідувати учнів вдома;
• Бути присутнім на уроках та позакласних заходах;
• Висловлювати свій погляд на проведення класних заходів;
• Разом з класним керівником впливати на безвідповідальних батьків;
• Проводити бесіди з учнями;
• Підтримувати тісний контакт із правоохоронними органами та громадськими організаціями з метою захисту прав та інтересів дитини і родини, за необхідності залучати фахівців різних галузей для роз’язання проблем сімейного виховання.
Поради від класного керівника
«Сім’я – це суспільство в мініатюрі,
від цілісності якого залежить
безпека усього великого людства»
Ф. Адлер
Пам’ятка для батьків
1. Постарайтеся створити умови, що полегшують навчання учня— побутові: хороше харчування, повноцінний сон, спокійна обстановка, зручне і затишне місце для занять і так далі;
— емоційні: проявляйте віру в можливості дитини, не втрачайте надію на успіх, радійте щонайменшим досягненням, висловлюйте любов і терпіння в очікуванні успіху, не ображайте його у випадки невдачі і т. п.;
— культурні: забезпечте дитину довідниками, посібниками, атласами і так далі.
2. Слухайте свою дитину: нехай він переказує те, що потрібно завчити, запам'ятати, періодично диктуйте тексти для запам'ятовування.
3. Діліться знаннями з дітьми з сфери, в якій Ви досягаєте успіху.
4. Не залишайте без уваги вільний час дитини, допоможіть зробити його корисним і змістовним, беріть участь в його проведенні.
5. Не порівнюйте свою дитину, і його успіхи з іншими, краще порівняєте його з самим собою — це більше обнадіює.
6. Дайте відчути дитині, що любите її незалежно від успішності, помічайте пізнавальну активність навіть за окремими результатами.
7. Акцентуйте увагу на різні види діяльності, спілкування підлітків, надавайте допомогу в налагодженні контактів з однолітками.
8. Розвивайте пізнавальну і соціальну активність підлітків.
Ящо у вас є непорозуміння з дитиною,
подивіться на себе очима дітей і дайте відповіді на запитання.
1. Якою мене бачить син чи дочка?
2. Чи відчуває він, що я його люблю?
3. Чи вважає він, що я його розумію?
4. Чи є в нього привід вважати мене справедливою, чуйною, доброю, чутливою людиною?
5. Чи подобається йому, як я з ним розмовляю?
6. Чи хотів би я, щоб він розмовляв зі мною, як я з ним?
7. Якщо я, коли ми сваримось відчуваю образу, злість, то що він відчуває до мене?
8. Чи хотів би я , щоб мене зараз виховували так, як я його?
9. Яких тем я уникаю в розмові з ним?
10. Чи почуває він себе самотнім, незрозумілим?
11. Від чого він страждає, чи знаю я про ці страждання, чи навіть не уявляю?
12. Чи є в нас хоча б одне заняття, яким ми обидва займалися із задоволенням?
Проаналізуйте свої відповіді і ви зрозумієте свою дитину.
Давайте пригадаємо, як ми звертаємося до наших дітей. Якщо ми вказуємо людині, що вона має або не має робити, наказуємо, то ми ризикуємо викликати захисну реакцію з боку іншої людини. Як позбутися наказової форми у своїх висловлюваннях. Як пере формулювати образливі «Ти-висловлювання» у «Я-висловлювання».
Типи висловлювань
Сідай обідати!
|
Чи не час обідати?
|
Роби уроки!
|
Незабаром фільм, а в тебе не всі уроки зроблені.
|
Замовкни!
|
Вибач, ти мені заважаєш.
|
Прибери на столі!
|
У тебе є ще час прибрати на столі.
|
Дай мені пройти!
|
Вибач, мені потрібно пройти.
|
Вимий підлогу!
|
Сьогодні твоя черга мити підлогу.
|
Ти прийшов пізно!
|
Я хвилююся за тебе, тому що вже пізно.
|
У тебе немає звички повідомляти, коли ти затримуєшся!!
|
Мені хотілося б, щоб ти попереджав мене
|
Все залежить від одного: не що сказати, а як! Перш ніж сказати щось своїй дитині, особливо образливе, подумайте!

Саме так виглядять наші діти коли розповідають про шкільне життя! Впізнаєте?!
ПАМ’ЯТКА БАТЬКАМ ПІДЛІТКІВ
1. Головне новоутворення підліткового періоду - відкриття своєї індивідуальності, свого «Я».
2. Любіть дитину не за те, що вона розумна чи красива, а за те, що вона рідна.
3. У цей час починається перебудова організму - дитина стає імпульсивною, у неї часто змінюється настрій , виникають конфлікти з ровесниками, бунт проти батьків.
4. У дітей настає криза, пов`язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки, заявляється страх перед невідомим дорослим життям.
5. Зростає дух незалежності, який впливає на стосунки підлітка в сім`ї, у школі.
6. Бажання звільнитися від зовнішнього контролю поєднується зі зростанням самоконтролю й початком свідомого самовиховання.
7. Підліток дуже вразливий і легко піддається впливам як позитивним, так і негативним. Дитина має підвищений рівень тривожності.
8. Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду.
9. Розширюється коло спілкування. З`являються нові авторитети.
10. Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо.
У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів
Удачі вам, дорогі батьки, терпіння!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар