Інформація для батьків

Родина – це поєднання сім’ї та школи. 

Це спільна робота учителів, батьків, дітей, що зайняті різноманітними формами діяльності та спілкування...

Батьки мого класу - учасники навчально - виховного процесу.
Впевнена, що творча співпраця батьків, дітей та вчителів позитивно впливає на формування класного колективу, виховання в учнів людяності, поваги до старших, доброзичливого ставлення до товаришів.

Шановні батьки, ні школа без сім’ї, ні сім’я без школи не можуть самостійно впоратись з найтоншими, найскладнішими завданнями становлення людини. Тому маємо працювати разом, разом – ми сила!

У класному колективі створений потужний батьківський комітет.
Батьківський комітет – це об’єднання батьків, діяльність яких спрямована на всебічне сприяння у роботі , які працюють із класом, класному керівникові, співпрацю родини та школи на користь учнів класу.


Батьківський комітет класу зобов’язаний:

• Допомагати класному керівникові в налагодженні контакту з колективом батьків;

• Залучати батьків до спільної діяльності з дітьми;

• Впливати на формування культури батьківського спілкування;

• За необхідності бути посередником між родиною, школою, громадськими організаціями;

• Стимулювати ініціативність і відповідальність у вихованні підростаючого покоління;

• Висувати пропозиції щодо поліпшення освітньо-виховного процесу в школі;

• Дотримуватися етичних норм у спілкуванні з педагогами, учнями та батьками школярів.

Батьківських комітет має право:

• Брати активну участь в організації освітньо-виховного процесу класу;допомагати класному керівникові та школі в придбанні підручників і посібників;

• Разом з класним керівником відвідувати учнів вдома;

• Бути присутнім на уроках та позакласних заходах;

• Висловлювати свій погляд на проведення класних заходів;

• Разом з класним керівником впливати на безвідповідальних батьків;

• Проводити бесіди з учнями;

• Підтримувати тісний контакт із правоохоронними органами та громадськими організаціями з метою захисту прав та інтересів дитини і родини, за необхідності залучати фахівців різних галузей для роз’язання проблем сімейного виховання.



Поради від класного керівника


«Сім’я – це суспільство в мініатюрі,
від цілісності якого залежить 
безпека усього великого людства»
Ф. Адлер

Пам’ятка для батьків
1. Постарайтеся створити умови, що полегшують навчання учня
— побутові: хороше харчування, повноцінний сон, спокійна обстановка,
 зручне і затишне місце для занять і так далі;
— емоційні: проявляйте віру в можливості дитини, не втрачайте надію на успіх, радійте щонайменшим досягненням, висловлюйте любов і терпіння в очікуванні успіху, не ображайте його у випадки невдачі і т. п.;
— культурні: забезпечте дитину довідниками, посібниками, атласами і так далі.

2. Слухайте свою дитину: нехай він переказує те, що потрібно завчити, запам'ятати, періодично диктуйте тексти для запам'ятовування.

3. Діліться знаннями з дітьми з сфери, в якій Ви досягаєте успіху.

4. Не залишайте без уваги вільний час дитини, допоможіть зробити його корисним і змістовним, беріть участь в його проведенні.

5. Не порівнюйте свою дитину, і його успіхи з іншими, краще порівняєте його з самим собою — це більше обнадіює.

6. Дайте відчути дитині, що любите її незалежно від успішності, помічайте пізнавальну активність навіть за окремими результатами.

7. Акцентуйте увагу на різні види діяльності, спілкування підлітків, надавайте допомогу в налагодженні контактів з однолітками.

8. Розвивайте пізнавальну і соціальну активність підлітків.


Ящо у вас є непорозуміння з дитиною,
подивіться на себе очима дітей і дайте відповіді на запитання.

1. Якою мене бачить син чи дочка?

2. Чи відчуває він, що я його люблю?

3. Чи вважає він, що я його розумію?

4. Чи є в нього привід вважати мене справедливою, чуйною, доброю, чутливою людиною?

5. Чи подобається йому, як я з ним розмовляю?

6. Чи хотів би я, щоб він розмовляв зі мною, як я з ним?

7. Якщо я, коли ми сваримось відчуваю образу, злість, то що він відчуває до мене?

8. Чи хотів би я , щоб мене зараз виховували так, як я його?

9. Яких тем я уникаю в розмові з ним?

10. Чи почуває він себе самотнім, незрозумілим?

11. Від чого він страждає, чи знаю я про ці страждання, чи навіть не уявляю?

12. Чи є в нас хоча б одне заняття, яким ми обидва
 займалися із задоволенням?


Проаналізуйте свої відповіді і ви зрозумієте свою дитину.
Давайте пригадаємо, як ми звертаємося до наших дітей. Якщо ми вказуємо людині, що вона має або не має робити, наказуємо, то ми ризикуємо викликати захисну реакцію з боку іншої людини. Як позбутися наказової форми у своїх висловлюваннях. Як пере формулювати образливі «Ти-висловлювання» у «Я-висловлювання».

Типи  висловлювань
Сідай обідати! 
Чи не час обідати?
Роби уроки! 
Незабаром фільм, а в тебе не всі уроки зроблені.
Замовкни!     
Вибач, ти мені заважаєш.
Прибери на столі! 
У тебе є ще час прибрати на столі.
Дай мені пройти!  
Вибач, мені потрібно пройти.
Вимий підлогу! 
Сьогодні твоя черга мити підлогу.
Ти прийшов пізно!  
Я хвилююся за тебе, тому що вже пізно.
У тебе немає звички повідомляти, коли ти затримуєшся!! 
Мені хотілося б, щоб ти попереджав мене
Все залежить від одного: не що сказати, а як! Перш ніж сказати щось своїй дитині, особливо образливе, подумайте!







Саме так виглядять наші діти коли розповідають про шкільне життя! Впізнаєте?!
ПАМ’ЯТКА   БАТЬКАМ    ПІДЛІТКІВ

1.   Головне новоутворення підліткового періоду - відкриття своєї індивідуальності, свого «Я».

2.     Любіть дитину не за те, що вона розумна чи красива, а за те, що вона рідна.

3.     У цей час починається перебудова організму - дитина стає імпульсивною, у неї часто змінюється настрій , виникають конфлікти з ровесниками, бунт проти батьків.

4.     У дітей настає криза, пов`язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки, заявляється страх перед невідомим дорослим життям.

5.     Зростає дух незалежності, який впливає на стосунки підлітка в сім`ї, у школі.

6.  Бажання звільнитися від зовнішнього контролю поєднується зі зростанням самоконтролю й початком свідомого самовиховання.

7.  Підліток дуже вразливий і легко піддається впливам як позитивним, так і негативним. Дитина має підвищений рівень тривожності.

8.     Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду.

9.     Розширюється коло спілкування. З`являються нові авторитети.

10. Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо.

У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів 


Удачі вам, дорогі батьки, терпіння!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар